Alla dessa prov-.-

Är hemma idag igen.. Och imorgon ska jag (tror jag) göra både spanskaprov och fysikprov, och så har vi kemiläxa. Hur ska detta gå? Kommer aldrig kunna lära mig allting utantill.

Har inte gjort något idag, förutom sovit, ätit, smsat, bakat och varit inne på datan. Tittade mailen en snabbis också, och jag hade fått ett finsk mail. Det stog på finska, och eftersom jag inte kan ett dugg, så kunde jag inte läsa det heller. Riktigt onödigt tycker jag. Jo jag har pratat med Sofia som också är hemma idag. Du gör mig lycklig du! Vi ska ha gympalektion imorgon?! varför måste just allt hända då, herregud jag känner mig himla stressad! Jag tror jag dööör..

Men för att undvika det så måste jag äta, nu faktiskt. Kram!



Balla jag och Sofia=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback