Kort fredag

Heejsan! Kunde tyvärr inte skriva något mer igår eftersom mitt internet hackade..
Det var riktigt kallt ute imorse, så det blev på med tjockjackan, mössa och vantar.

Kom till skolan och hade mentortid första lektionen, gick snabbt, sen hade vi bild istället för svenska och so. Hade det i ungefär 2 timmar. Det blev en ganska lång lunch så jag, Sofia, Amelia och Shannon gick hem till mig och tittade på "Mamma Mia!" och den är lika bra som alltid. Sen var det engelska då vi hade en vikare, satt bara vid datorn och skulle svara på lite frågor. Så nu är jag hemma och har bakat en kladdkaka. Goodiiee,,.=) Nu tittar jag på tv, men jag måste antagligen gå tillbaka till skolan för att hämta kemiboken, har mycket prov nästa vecka. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback