Torsdag

Och jag som sov så djupt och skönt och tänkte att jag skulle få sovmorgon den här dan eftersom jag stannar hemma från skolan, men nej nej. Mobilen ringer och jag trodde att det var väcknings signalen, och stänger blint av den. Men sen 1 minut efter så tjuter den igen. Och när jag tar upp mobilen och ska se hur mycket klockan är så är det Erica som ringer. Svarade, och var inte säker på om jag var vid medvetande, jag lät säkert som en halvdöd zombie. Men efter det hade jag inga problem med att somna om igen. Sicken morgon..

Jag vaknar igen klockan 12, äter frukost med vindruvor. Det var dem godaste på länge, riktigt söta och hårda. Härligt härligt! Och imorse kom jag på att eftersom jag ska vara hemma idag så var det bara helt onödigt att jag satt uppe och pluggade spanskan. Det var ju tänkt att göra provet idag i skolan, men jag är fortfarande inte tillräckligt frisk för att gå till skolan. Så fysikprovet och spanskan får bli tills på måndag. Och idrottslektionen får också bli tills en annan gång.

Nu ska jag göra te och sitta och dega framför en film. Förresten filmen "Twilight" blev jag himla sugen på att se. Eftersom systern kom hem igår efter att ha sett den och sa att det var den bästa film hon sett. Ett måste till att se den filmen snart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback