Hemma idag igen

Sitter nu helt fastklistrad framför datorn och tittar på alla "Laguna beach" avsnitt. Såå bra! Man blir helt fast vid det. Vad kommer hända seeen..? Vill veta, vill veta. Längtar till när nästa säsong börjar igen..

Nu har nästan all snö smält bort.. Lite tråkigt, men varmare blir det. 8 grader var det igår kväll. Och det är ju ovanligt, eftersom det alltid brukar vara kallare på kvällarna?
Annars har jag vaknat med tuppen! hehe.. tja, snarare vid halv 9 men vaknade jag helt av mig själv, några minuter innan telefonen plingade.. Har druckit te och ätit rostade mackor, sett lite tv. Har också tittat runt på lite klädsajter. Har hittat lite grejer som var riktigt snygga! 
Nu tror jag att jag ska sätta på en film och ta en tuppis=P
Förresten det har inte kommit någon "outfit" på länge, men eftersom jag varit sjuk hela veckan så tycker jag det är ganska onödigt, liksom mjukisar och någon tröja, inte så kul och intressant att se. Men det kommer när jag blir frisk igen och har lite fantasi i mig. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback