Tisdag

Hej bloggen! Pissväder har det varit idag. Eller vad tycker ni?

Vaknade tidigt idag för att se ett avsnitt från julkalendern. Tyvärr var det en besvikelse, så sjukt dålig den verkar. Så tja, ingen lycka där. Vaknade, åt lite frukost, gick ensam till skolan i regnovädret, blev blöt & kall. So som vanligt, men eftersom jag vart sjuk så har jag missat rätt mycket.. Måste jobba ikapp. Sen när det var dags för fysiken så kom jag på att jag skulle ha läxförhör på kemin (som var lektionen efter) om atomer och molekyler och massa strunt. Så hela fysik lektionen så tränade jag på detta omöjliga saker om kemin. Gick inge bra. Men som tur var så behövde jag inte göra läxförhöret, för att jag missat det. Så det blev en lättnad!

Sen gick jag hem själv i regnet också-.- blöt blev jag då också.. Kom hem och käkade pepparkakor och lussebullar medans jag gjorde spanska läxan. Jo jag har haft stora problem med mina linser. Förut när jag använt dem så har jag sett suddigt med det ena ögat. Och då var det meningen att vi skulle åka till synsam så de kunde byta styrka. Men nu när jag satte på mig dom för att vara säker på att man behövde åka tillbaka, så såg jag riktigt bra! Orsaken till att jag sett dåligt var att jag var förkyld och hade linserna, då kan det bli lite problem med att se, men nu ser jag bättre än på länge. Jag har ju använt glasögon hur länge som helst nu, men imorrn så tänker jag änvända linser. Happy!:)

Ska gå och sätta på mig pyamas och dricka lite varm oboy med marshmallows! YUMMIE!=D
Godnatt sköningar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback