Min helg och idag

Hallå där! I helgen har jag inte skrivit något p.g.a. att jag inte haft tid och inte haft lusten. Men här har ni vad jag gjort.

I lördags så tittade jag mest på serien då. Sen kom Amelia, Sofia och Astrid över och vi tittade på filmer nere i källarn. Och sen sov dom över. Det blev inte mycket sova, vi låg och pratade konstant i ca 5 timmar. Sen somnade Sofia och Amelia lite smått medans jag och Astrid babblade på. Men sen blev klockan åtta på morgonen och vi hade fortfarande inte sovit något. Så jag och Astrid slängde oss på de andra och väckte dem. Vi käkade frukost och sen gick vi ut på morgonpromenad. Trevligt trevligt! Sen kom vi hem igen och då la sig alla i sina varma, sköna sovsäckar och så satte vi på en till film. Och då somnade jag och Astrid när filmen började. Men efter 1 timme så väckte de mig-.- ååh jag som äntligen låg och sov, men sånt e livet:P Min natt blev 1 timmes sömn, snacka om att jag var trött på morgonen..

Och i söndags så tittade jag vidare ännu mer på "Laguna Beach". Sen bakade jag och syrrorna pepparkakor och lussebullar! Ååh det är så mysigt. Nu känns det ännu mer som jul. Fast snön är smält...
Men det blev lyckat, och god pepparkaksdeg! Jag gillar nästan mer pepparkaksdegen än vad jag gillar pepparkakorna färdiga=) Menmen vi alla är olika. Sen var jag så trött så jag åt fil till middag och klockan var 8. jag hade både fysikprov och spanskaprov idag (måndag) så jag behövde plugga. Men jag var så trött, så då satte jag på te, (trodde att jag skulle bli piggare) men det blev jag inte. Jag lutade huvudet mot väggen och somnade, hur oskönt som helst jag vet, men sova kändes som om jag inte hade gjort på evigheter! Sen kom syrran in och väckte mig. Och jag hade knappt pluggat något till proven. Jag kände mig skitstressad. Och sen så somnade jag. Hade endast pluggat lite, och så var det meningen att jag skulle plugga och göra färdigt grejerna på morgonen. Men åh nej! Jag hade satt klockan på 6 så att jag skulle hinna, men nej nej, larmet gick inte och jag vaknade klockan halv 8!! Snacka OM stressad! Kändes som om jag inte skulle klara proven men.

Måndag; Det gick VERKLIGEN BRA! Spanskan kunde jag allt på provet, och fysiken gick också bra! Så nu känns det himla skönt att jag gjort det, och jag behöver inte längre känna mig stressad! Woohoo säger jag bara!

Och nu kom jag hem, efter att ha fått sluta 40 minuter tidigare. Har ätit lussebullar och pepparkakor. Mums.. Ska titta lite på tv och och fira för att det gått så bra!=) Puss&Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback